Background

Makan dan makan !

Hey, tadi kitorang kena attend cocuriculum tau.

Kalau nak cerita pasal ni, tak habis lah sampai bila-bila. Tapi part yang paling bestnya, lepas habis co-Q.

Kitorang pergi teman Alan beli barang dekat Taman Maju. Pastu dia kata nak makan ABC (Air Batu Campur).

Nampak sedap kan??!! haha

Ingatkan tak sedap. Biasanya aku kalau makan kena share dengan orang untuk habiskan semangkuk ABC tu. Tapi kali ni, memang lah share tapi, still aku makan paling banyak. Kesian Norli aku habiskan ABC tu. Sorry yaww :P Tak cukup dengan tu, aku tengok Rafiqah ada order Nasi Goreng Ayam Blackpepper. Aku pun terliur lah. Pastu aku order jela benda yang sama dengan dia.


ada campur nasi goreng sikit.
jadilah NASI GORENG AYAM BLACKPEPPER :D


Ya Allah, kenapa aku makan banyak sangat ni. Tapi tak jugak berisi kan badan aku ni. Tapi alhamdulillah lah dengan apa yang dikurniakan pada aku ni. Alhamdulillah alhamdulillah. Nak makan jugak ke? Mai la order yang sama !! LOL

No comments:

Post a Comment